Nové covery tohoto týdne

Po týdnu se opět přibyly nové covery a ani tentokrát nezklamaly. Jeden by až řekl, že se nás vydavatelství snaží upoutat nejen obsahem a anotací :) Pokud vás ale covery zaujmou, rozhodně si přečtěte i anotace (dostanete se na ně přes odkazy v jejich názvech nebo na samotné obrázky knih) - ani krásná obálka špatnou knihu - respektive námět - nespraví.

Násleující přehled je mixem knih, které mě zaujaly obálkou a / nebo anotací:

Angelina's Secret - Lisa Rogers
The Girl in the Steel Corset (Steampunk Chronicles #1) - Kady Cross
Possess - Gretchen McNeil 
Variant - Robison Wells



Forbidden - (The Demon Trappers #2) - Jana Oliver (britská verze)
Lost in Time (Blue Bloods #6) - Melissa de la Cruz
A Beautiful Dark - Jocelyn Davies
Unforsaken - (Bamished #2) Sophie Littlefield 



A nakonec asi nejdiskutovanější a nejočekávanější cover poslední doby
 Vanish (Firelight #2) - Sophie Jordan 

 Vanish (Firelight, #2)

5 komentářů:

Luu řekl(a)...

Všetky Blue Bloods (USA aj UK) sa mi osobne veľmi páčia.

Seesen řekl(a)...

Souhlas, Lost in Time jim ovšem nasadilo korunu. Navíc mi hrozně připomíná Black Swan :)

Syki řekl(a)...

Nejvíc se mi líbí The Girl in the Steel Corset, Forbidden, Blue Bloods, A Beautiful Dark a Vanish...

A jsem strašně zvědavá na americkou verzi Forbidden. Dost jsem uvažovala už při koupi prvního dílu, jestli US nebo UK verzi...

Nicole řekl(a)...

Uáá, těším se na Unforsaken!

Simčila řekl(a)...

Veľmi sa mi páčia titulky k Blue Bloods. Sú ozaj chic (neviem ako inak to opísať :D) a oslovia. Neviem či sú knihy rovnako dobré, nečítala som :) Všetky však určite majú čo to do seba :)

Copyright © 2009 - Imaginary Whispers - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template